top of page

Jälgi mind!

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

Hiljutised postitused:

Sildid:

No tags yet.

GRETE VS PINTEREST | RASVAKRIIDIST HUULEVÄRVID


Pinterest.com'ist leiab sadu ja tuhandeid DIY (do it yourself) projekte ja suur osa neist on täiesti ebausutavad ja absurdsed. Kuna ma olen väga uudishimulik inimene, tekkis mõte teha enda blogisse uus postituste sari, kus katsetan need kreisid projektid ise läbi. Kui leiate pinterestist midagi ägedat, mis tahaks kindlasti katsetamist, andke mulle kommentaarides teada. Olen teie katsejänes! Esimeseks projektiks valisin rasvakriidist ja kookosrasvast tehtud huulevärvid. Igapäevaselt kasutatav imeline rasvakriidist tehtud huulepulk - bullshit! Igal juhul olen ma uudishimulik järgi proovima.

Mina versus pinterest, kumb jääb peale?

Mis vaja läheb?

Värvilised rasvakriidid (soovitatavalt non-toxic märgisega)

Kookosrasv

Väiksed klaas/portselan anumad (mille seest rasvakriiti sulatada)

Konteinereid (kuhu hiljem värv jahtumiseks valada)

Segamiseks pulkasid

Panni/potti

Samm 1: Vali kriidid, milliseid tahad huulevärvi tegemiseks kasutada ja eemalda nende ümbert paber.

Samm 2: Jaota topsidesse kookosrasv (tunde järgi, õpetuse kohaselt 1tl kriidi kohta).

Samm 3: Murra kriit tükkideks ja aseta erinevatesse topsidesse.

Samm 4: Pane vesi keema (vett ei pea olema väga palju) ja aseta väiksed potsikud keevasse vette.

Samm 5: Sulata kriidid ja sega ühtaseks massiks.

Samm 6: Vala vedel kriidi/kookosrasva mass konteineritesse ja lase sel jahtuda/tahkuda.

... ja tulemuseks saate täiesti kasutu, ebaühtlaselt jaotuva ja tükkis huulevärvi. Thanks Obama!

Ma ei hakanud teistest värvidest pilti tegemagi, sest need ei hakanud huulele lihtsalt peale. Ma ei tea, kas asi on minu valitud rasvakriidis või panin ma liiga vähe kookosrasva. Roheline on isegi enam-vähem, kui sa mängid stiilipeol konna vms.

Grete 1 : Pinterest 0

Kui olete teinud või proovite teha rasvakriidist huulevärvi, siis andke kommentaarides teada, kuidas välja tuli ja mis ma valesti tegin, et minu huulevärv ei näe välja nagu ülemisel pildil MAC'i oma.

Loodan, et teile minu DIY projekt meeldis ja kui leiate midagi vinget, mis tahaks katsetamist, siis andke kommentaarides teada.

---------------------------------------------------

Viska pilk peale mu facebook lehele - facebook.com/Greteblogib

Olge mõnusad,

Grete

  • b-facebook
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram Black Round
bottom of page