top of page

Jälgi mind!

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

Hiljutised postitused:

Sildid:

No tags yet.

PEAN SAAMA ERILISTESSE, MUIDU SUREN!


Hola chicas!

Täna kavatsen enda kulul nalja visata. Nimelt leidsin ma üles enda vanad CD'd, kuhu olid peale kõrvetatud minu vana reidi pildid. Jeesus-Maria, mida mu silmad pidid nägema. Mu suurim soov 13-14 aastaselt oli saada rate.ee's erilistesse. See oli selline kategooria, kuhu vaid adminnid said valida kõige erilisemad ja ägedamad pildid. Ja boy-oh-boy mida kõike ma tegin selleks, et osutuda väljavalituks.

Kõigile meeldivad koerad

Kuna mu emal on kuldsete retriiverite kennel, oli meil kodus pidevalt kutsika-uputus. Muidugi kasutasin seda igal võimalusel ära!

Klassikaline reidikas, välja arvatud surnuna näiv koer seljataga!

Väike kutsika selfie!

Ma siin niisama kutsikatega hängimas põrandal, kogemata jäin pildile! UPS!

Koertega jalutama? Meik näkku ja kaamera kaasa, äkki saab 'erilise' pildi.

Olin TOP 1 selle pildiga terve nädala. Fotoka käepide ja fookusest väljas olev kutsikas ei olnud olulised.

"Ei näinud, kui pilti tehti" pildid

Ilmselgelt koertega koos tehtud pildid ei töötanud. Vaja oli välja mõelda midagi paremat. Mingi hetk üritasin teha pilte nii, et see tunduks spontaanne või et "Oih, kogemata juhtus nii 'hea pilt' ja ma ei teinud 300 pilti selleks, et see pilt saada!"

"Hahah, lambist olin hevi ja rokkisin aasal!"

"Vaatasin peeglisse ja mõtlesin ilusaid mõtteid. ALSO ei teinud teise käega samal ajal pilti"

Tegelt käisin maniküüris, aga käsi jäi puht juhuslikult peale.

Spordihoone 2x3 meetrises vahekoridoris tehtud "Just having fun with my bestie!"

"Aelen voodis ja naeratan niisama, nägu on 4 tooni pruunim kui ülejäänud keha!"

Jäin huuli limpsates pildile!

Kui su nägu pole eriline, siis muuda see eriliseks!

Kui palju on mul pilte, kus ma olen enda näo kokku mökerdanud. Ükskõik millega. Mis mul arus oli? Who knows! Eriline olen ma kindlasti.

Pildil lisavad dramaatilisust kraanikauss, vanniäär ja taamal paistev pesumasin. Väga emotsionaalne pilt!

Nägu pulgaliimiga kokku, ükskõik mis kodus leidub selle peale ja kindlasti olen 3 korda parem kui sina.

Taking things to the next level - JUUKSEVÄRV näos.

Juuksevärv ei töötanud, proovime guaššiga.

This one is just sad!

Lauvärvide swatches!

Ise pole eriline, võta pildile midagi, mis on eriline

Nendest piltidest kumab läbi minu meeleheide. Sain aru, et minust endast erilise pildi tegemiseks ei piisa.

Terve süda pildile ei jäänud, kuna käsi ei ulatunud. Pikaaegne rate TOP 1.

Miks me hurtime neid keda me loveme?

Tänane a la carte menüü: Hõrk koerakonserv koos selle jurude sobivaga

Lõnga sisse kinni jäänud ja natukene kurb selle pärast

Ihu katavad vaid vanaema pärlid, rawrrrr

Käisin stuudios pildistamas!

Üsna loov!

:D:D:D

Töötlused

Mitte miski ei töötanud minu kasuks ja pildid sakkisid. Viimasena üritasin ma töödelda need eriliseks. Muidugi oli põhiline igasuguste näojoonte kaotamine 'blur'iga ja silmavärvi muutmine.

Loodan, et teil oli seda postitust lugedes mõnus meenutada vanu reidi-aegu. Jokes on me!

--------------------------------------------------------- Viska 'like' mu facebooki lehele. Järgmise korrani!

  • b-facebook
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram Black Round
bottom of page